Pokud při přebírání zásilky obdržíte poškozené zboží, je třeba s pracovníkem přepravní společnosti sepsat škodový zápis.
Kopii škodového zápisu nám prosím zašlete na email uvedený v kontaktech. (obchod@darkgroup.cz) Bez škodového zápisu nelze poškozené zboží reklamovat nebo se pokoušet uplatnit škodu způsobenou přepravou. Pokud je zásilka viditelně poškozena, má kupující nárok tuto zásilku nepřebírat. Zboží se nám vrátí zpět a nové zboží bude co nejdříve vyexpedováno.
Je vhodné informovat Vašeho obchodníka o nepřevzetí zásilky.
V případě, že zásilka není kompletní nebo požadované zboží bylo zaměněno za jiné, informujte prosím okamžitě svého obchodníka.
Součástí dodávky je faktura (popř. dodací a záruční list od výrobce). Pokud tyto doklady neobdržíte, neváhejte nás kontaktovat na uvedených telefonních číslech.