Kategorie produktů

Servisní reklamační střediska
Zboží označené skladem na našem eshopu je skladem u našeho dodavatele. Zboží není možné ihned připravit k osobnímu odběru či expedovat. Zboží skladem na externích skladech našeho dodavatele je tedy připraveno k osobnímu odběru či expedici obvykle do 3-5 pracovních dnů od potvrzení Vaší objednávky. Tento způsob skladových zásob nám umožňuje nabídnout Vám ty nejlepší možné ceny, na které se vyplatí počkat. Děkujeme za pochopení!

Pokud při přebírání zásilky obdržíte poškozené zboží, je třeba s pracovníkem přepravní společnosti sepsat škodový zápis.

Kopii škodového zápisu nám prosím zašlete na email uvedený v kontaktech. (obchod@darkgroup.cz) Bez škodového zápisu nelze poškozené zboží reklamovat nebo se pokoušet uplatnit škodu způsobenou přepravou. Pokud je zásilka viditelně poškozena, má kupující nárok tuto zásilku nepřebírat. Zboží se nám vrátí zpět a nové zboží bude co nejdříve vyexpedováno. 

Je vhodné informovat Vašeho obchodníka o nepřevzetí zásilky.

V případě, že zásilka není kompletní nebo požadované zboží bylo zaměněno za jiné, informujte prosím okamžitě svého obchodníka.

Součástí dodávky je faktura (popř. dodací a záruční list od výrobce). Pokud tyto doklady neobdržíte, neváhejte nás kontaktovat na uvedených telefonních číslech.

Scroll
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace